Krångel

Hehe åkte till stallet vid 10 idag och så red jag en sväng. efter en stund fick hon för sig att hon inte orkade mer så det blev helt Tvärstopp! hon backade och gick nästan ner i diket , gick inte och få fram henne alls!

bara när jag svängde åt hållet mot stallet, men sen när jag svängde mot de hållet jag ville då tog det stopp igen!

men jag orkade inte efter och ha stått där i 10 min så vände och red förbi stallet en bra bit tog vi och sen tillbaka.

Hon är så Sjukt pigg nu och går inte och springa av henne heller eftersom det har kommit snö igen och det har blitt väldigt halt och fortfarande tjäle..

jäffla sladd som va ivägen dåå >.< :p

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0