Kingen flyttar idag!

Idag flyttar Kingen till Siggesta.
Igår så pysslade jag med honom, han fick sola i solariumet, fick massage, stretchade och tog hand om hovarna. Sen åkte jag till Siggesta och la ut torv i hans nya box! Jag tror att jag kommer fota lite, men jag slarvar ju ganska mycket med det.
Nu har Jessica lagt upp bilderna på mig och Kingen.
Idag flyttar Kingen till Siggesta.
Igår så pysslade jag med honom, han fick sola i solariumet, fick massage, stretchade och tog hand om hovarna. Sen åkte jag till Siggesta och la ut torv i hans nya box! Jag tror att jag kommer fota lite, men jag slarvar ju ganska mycket med det.
Nu har Jessica lagt upp bilderna på mig och Kingen.
Jag hoppas att Kingen säger hejdå till sin bästis Brave Heart idag! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0