Sry

Har inte bloggat på ett tag nu för har haft fullt upp med att leta stallplats och bråkat med mina päron om vilket stall som är bäst ;)

I onsdags så red jag ut en sväng, och när vi kom till en "grusväg" som är täckt av snö, så galloperade vi och så kände jag att hon inte ville stanna så jag lät henne springa på.

Sen så stannade vi och så skulle vi vända och precis när vi hade gjort det så kom det en fyrhjuling och då blev hon förstoss rädd och då saktade han in och stannade på en "mötesplats" och när vi gick förbi han så såg jag att han hade svarta kläder, rånarluva och skidglasögon..
Antagligen för att det var kallt men det tänkte inte jag på så jag ba, faan nu kommer han köra efter mig och skjuta mig .. xD

Nytt schabrak :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3240731/images/2012/pic_188934408.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0