Förkyld!

Jag har blivit sjuk igen, denna gången förkyld. Jag har bara ridit tisdag och i onsdags gick jag en promenad med Ina & Silla. I torsdags så ville mamma att jag skulle hem så hon tog hand om Kingen och idag har jag varit ganska sjuk så hon tog hand om honom idag också. Saknar honom lite :(
I morgon ska jag vara i stallet klockan 8:00 och vara med och släppa ut honom med de andra hästarna. Sen ska jag vara med i protest mot ACTA klockan 12:00 på Sergels torg. Tror inte att det blir någon ridning då heller... Men jag hoppas, jag har haft lite fullt upp. Jag hoppas att jag får ihop det med en medryttare snart.
Kingens första promenad runt Siggesta! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0